Hierbij nodigen wij jullie uit voor een serie Zomer Webinars over Europa en de wereld na corona. De webinars worden georganiseerd door GroenLinks werkgroepen Internationale betrekkingen, Europa, Landbouw, Natuur, Dierenwelzijn en Voedsel.

We zitten midden in een internationale crisis. Hoe de wereld eruitziet als deze crisis voorbij is, weten we niet. Een ding is echter wel duidelijk: de internationale verhoudingen gaan veranderen. We nodigen onze leden uit voor een serie Zomer Webinars waarbij jullie in gesprek kunnen gaan met experts over de vraagstukken van morgen. Idealiter vormen de discussies input voor het GroenLinks-verkiezingsprogramma. Specifiek richten wij ons als werkgroep Internationale Betrekkingen/Europa/Natuur, Dierenwelzijn en Voedsel op de invloed van de coronacrisis op groepen mensen en sectoren die voor de crisis al onder druk stonden.

We starten op 4 juni om 19.00 uur met het thema Grondstoffen, op 16 juni over Landbouw en op 18 juni over Migratie. Verder in deze uitnodiging vind je de uitgebreidere aankondiging van de verschillende deelonderwerpen. Meld je aan via ibgroenlinks@gmail.com en geef aan welke Webinars je interessant vindt. De webinars zullen plaatsvinden via Jitsi. Een dag voor aanvang van het webinar krijgt je een mail met de link en verdere instructies.

Niet in de gelegenheid om het webinar live te volgen? Geef dit aan bij het aanmelden. Je ontvangt dan de link waarmee je de webinar terug kunt kijken.

Graag tot de eerste webinar over Grondstoffen op donderdag 4 juni.