Tijdens de werkgroepbijeenkomst van 6 november heeft de aangekondigde bestuurswissel plaats gevonden. Als nieuw bestuur willen we graag het oude bestuur --Hazel, Stef, Robbert en Tim-- bedanken voor hun inzet en motivatie, uiteraard hopen we dat ze bij ons betrokken blijven.

Met enthousiasme nemen wij nu het stokje van hen over, vol inspiratie willen we verder bouwen op hun mooie resultaten en initiatieven. De afgelopen jaren is de samenwerking met andere werkgroepen uitgebouwd, is de relatie met de Tweede Kamerfractie verstevigd en heeft de werkgroep zich goed weten te profileren, bijvoorbeeld door de bijeenkomst met Bram van Ojik en de Afrikaanse diaspora. Daar bouwen we graag op voort en voegen we graag nieuwe initiatieven aan toe.

We gaan de uitdaging aan om enerzijds een platform te faciliteren voor de werkgroep om internationale vraagstukken te agenderen. Anderzijds willen we ook zoeken naar manieren om inhoudelijk zo veel mogelijk bij te dragen aan het werk van de Tweede Kamerfractie, Eurodelegatie en andere onderdelen van de partij. Hiervoor zullen we jullie inzet, expertise, ideeën en suggesties de komende tijd hard nodig hebben!

We hopen je snel te zien bij een werkgroepactiviteit,

het nieuwe werkgroepbestuur:

Noelia Bartelink, voorzitter