Heb jij zin om ons bestuur te komen versterken, dan kun je je tot 1 september aanmelden via internationalesamenwerking@groenlinks.nl. Daarbij ontvangen we graag korte motivatie en (beknopt) cv.

Het bestuur vergadert ongeveer maandelijks (op locatie of via Skype). Daarnaast wordt van je verwacht dat je de maandelijkse werkgroepbijeenkomsten en andere werkgroepactiviteiten zo veel mogelijk bijwoont en helpt organiseren. Overige tijdsbesteding hangt sterk af van welke taken je zelf of je wilt nemen. Daarbij kun je denken aan initiatieven met andere werkgroepen of een bijdrage aan een breder project van GroenLinks. Kennis van en ervaring in de ontwikkelingssector is een pre, maar niet noodzakelijk. Geïnteresseerden hebben de mogelijkheid om een bestuursvergadering in juli/augustus bij te wonen om vragen over de functie te stellen. Tijdens de eerste werkgroepbijeenkomst in september zal voorzitter Noelia Bartelink aftreden en kan er door de leden gestemd worden op een nieuw bestuurslid.